fbpx

הבלוג

לשמור על תדר גבוה ולגדול ביחד

מהמצב שבו הכי אין לנו חופש יש לנו הזדמנות לחיות בחופש אמיתי

פוסט מיוחד לפסח ולקורונה

אנחנו נמצאים בעיצומו של תדר אנרגטי עוצמתי ומרגש. אנרגיות שיעזרו לנו לעשות קפיצה תודעתית גם כאנושות וגם כל אחד באופן פרטי.
הרבה שנים שהאנושות נמצאת בתודעה של ראש – שכל, של אגו, תודעה בה אנחנו נפרדים אחד מהשני, כשתחושת האחדות לא קיימת. אנחנו נפרדים מהטבע, אחד מהשני, מהחיות.
המהלך האנרגטי שקורה עכשיו הוא כדי לאפשר לנו לעשות קפיצת הגדילה, ולעבור מתודעת הראש לתודעת הלב. אנחנו עושים את המעבר הזה כבר בשנים האחרונות.
מה זה בכלל אומר לעבור לתודעת הלב? זה אומר קודם כל לפתוח את הלב.
במשך מאות שנים סגרנו את הלב. לא היינו מסוגלים להרגיש אחד את השני מפחד, מכאב, ומפגיעות שחווינו בעברנו, כולל גלגולים קודמים. הנשמה שלנו זוכרת טראומות גם מגלגולים קודמים ואנחנו פועלים לפיהן גם מבלי שנדע. ויש לנו גם זכרון קולקטיבי של כאב ופגיעה. כל אלו גרמו לנו לשים על עצמנו חומות. חומות שאמורות להגן על הלב שלנו אבל הן יצרו חומות ביננו לבין הטבע וביננו לבין עצמנו. ועכשיו במעבר לתודעת הלב, יש לנו את ההזדמנות הנהדרת לשחרר את כל הדפוסים והחומות האלה שצברנו במשך מאות ואלפי שנים, לשחרר אותם ולעבור ללב. להסכים להרגיש, לפתוח את הלב, ולהיות מחוברים שוב.
המהלך הזה עובר דרך ריפוי של הרבה כאב שחווינו, כשכל ריפוי כזה גורם לריפוי וההעלאה של האנרגיות הכלליות בתהליך הזה, הריפוי שאנחנו עושים לעצמנו יוצר ריפוי לאמא אדמה ודרך זה, כמו מעגל, כמו ביצה ותרנגולת, יש יותר ריפוי בעולם ואז קל לנו יותר לעשות ריפוי.

תודעת הלב, זה אומר לפתוח את הלב ולהתחיל לדבר רגש, להיות ברגש.
אחד הדברים שקשים לנו זה לדבר רגש, להגיד את הדבר הכי בסיסי – אני אוהב/ת אותך.
הרבה יותר קל לנו לדבר מהראש, לדבר בצורה קרה, שכלית והגיונית. ועכשיו אנחנו לומדים ועוברים לדבר מהרגש.
הפתרון למחלת הקורונה, מעבר למדע ולרפואה, היא תודעת האחדות.
היכולת שלנו להרגיש אחד את השני. וכשהלב שלנו פתוח יש לנו יכולת להרגיש אחד את השני, להרגיש את העולם, את האנשים, החיות. ונשים לב שבעקבות משבר הקורונה יש יותר ערבות הדדית אחד לשני. יותר הבנה שכאני עושה פעולה אני אחראית למישהו אחר, הפעולה שלי יכולה לשמור עליו, והפעולה שלי יכולה גם להזיק לו. זו התחלה של קפיצת הגדילה שאנחנו עושים.

יש עכשיו גם אנרגיות חזקות של שינוי.
אנשים מאוד מפחדים משינוי. כשאנחנו חווים שינוי, התגובה הראשונית שלנו היא של כיווץ ופחד. פחד שכל מה שהתרגלנו אליו ישתנה. אבל כדי להתפתח ולגדול בחיינו, אנחנו זקוקים לשינוי. ללמוד להכיל את השינוי, לרצות ואפילו לחפש אותו.
במדיטציה שאני מנחה (בסרטון חלק ב’, דקה 4:17) נשחרר את הפחד משינוי על ידי כך שנרגיש בנוח ובמרכז שלנו בזמן שהשינוי מתרחש ונגרום לשינוי להיות לטובתנו.
הפחד משינוי הוא גם הפחד שהשינוי יהיה לרעה. וזה הזמן שלנו להבין ששינוי הוא לטובה, תלוי איך אנחנו מקבלים אותו ומה אנחנו יוצרים ממנו. ולהבין שהשינוי הוא בשליטתנו.

עוד דבר חזק שקורה עכשיו בזכות הקורונה והשינוי האנרגטי, זה שחרור מהתמכרויות.
בעצם דווקא בתקופה שכאילו אין לנו חופש, נשארים בבתים, לא יכולים לזוז או לצאת, דווקא אז אנחנו מקבלים החופש שלנו בחזרה. וזהו היופי שקורה פה, יש לנו אפשרות
לעשות קפיצת גדילה, לדרגת חופש חדשה. ולא במקרה זה קורה לפני פסח. לכל חג יש תדר אנרגטי מסוים שהוא מביא איתו, כדי לעזור לנו לקפיצת הגדילה
.
ופסח מביא לנו את היכולת לצאת מעבדות אל החרות – אל החופש שלנו.

לכאורה נלקח מאיתנו החופש, אבל זה נתן לנו חופש לשחרר התמכרויות.
אנשים הרבה פחות רצים לקניון לקנות כשכואב להם, הקניות זו ההתמכרות הראשונה שירדה, השנייה זה המקום של לצאת, לברוח לכל מיני מקומות. ניקו לנו את כל ההתמכרויות, רעשי הרקע, ו”הכריחו” אותנו לחזור לעצמנו. גם ההתמכרות לעבודה ירדה, אין לנו אפשרות פתאום לברוח לעבודה. ברגע שחוזרים לבית שלנו, לילדים שלנו, יש לנו הרבה זמן לעצמנו ומתחילים לגלות מי אנחנו באמת, חוזרים לטבע שלנו.
כשיוצאים מהאוטומט, מההרגלים, מתחילים לחוות את החופש, את חופש הבחירה. מתחילים שלאול את עצמנו – מה אני באמת רוצה לעשות ומה אני צריכה לעשות עכשיו, לא ממקום אוטומטי. וזה חופש מדהים שניתן לנו.
ככל שאנחנו מתחברים לטבע שלנו, אנחנו מגלים יותר אהבה, רצון ואכפתיות לאחרים, כי הטבע שלנו הוא אהבה, ולהיות מחוברים אחד לשני. לראות, ולדאוג אחד לשני, זה הדבר שהכי טבעי לנו.
גם הטבע חוזר עכשיו בעקבות הקורונה, לאיזון שלו. אנחנו והטבע משפיעים אחד על השני, כשאנחנו לא באיזון, ורחוקים מהמהות שלנו, אנחנו גורמים לחוסר איזון בטבע. וכשאנחנו עושים ריפוי, אנחנו יוצרים ריפוי גם לטבע.
האנושות עוברת תהליך של איזון. מתוך חזרה אל חופש הבחירה, בזכות שחרור ההתמכרויות, ומכך חזרה אל עצמנו, אל האמת שלנו.

דבר נוסף – פחדים.
הקורונה העלתה הרבה פחדים קיומיים, של השרדות. מה שיוצר לנו זו הזדמנות נהדרת להסתכל עליהם לעומק ולשחרר אותם מחיינו.
למשל פחד קיומי של פרנסה, מאיפה אני אביא כסף? נכון שיש סיבה פיזית כמו פיטורים, וחל”ת,אבל אנחנו יכולים גם להתבונן פנימה ולבחון את הפחד הזה וע”י כך דווקא מתוך הקושי, ע”י עבודת מודעות פנימית נוכל לגדול ולהתעצם. יש אנשים שהפחד הכלכלי לא מערער אותם, יש להם משהו מספיק יציב בפנים, והם יודעים שאם לא עבודה זו אז תהיה עבודה אחרת, טובה יותר, ומתחילים להם רעיונות יצירתיים מאיפה להביא כסף. לעומתם יש אנשים שזה משתק אותם לחלוטין.

אז איך מתמודדים עם פחדים?
פחד נוצר מתוך כאב. כדי לשחרר פחד, אנחנו קודם כל צריכים לראות את הכאב שיצר אותו, את הכאב שחווינו, מחיים אלו או חיים קודמים. כאב שמבקש ריפוי, וכשנרפא אותו הפחד ישתחרר.
למשל פחד כלכלי יכול להיווצר, אם גדלנו עם הורים שהיתה להם חרדה כלכלית, או שחוו נפילה כלכלית כשהיינו ילדים, ועוד..
פחד משתק אותנו וחוסם לנו את החופש. כשנשחרר את הפחדים נוכל לחוות את החופש.

בדקה ה – 21:40, בסרטון הראשון, אני עושה ריפוי אנרגטי עמוק ועוצמתי להתמכרויות.
שכולל התבוננות על ההתמכרות, והבנת הכאב שיצר אותה. וריפוי אנרגטי להתמכרות.
היכולת שלנו לא לפעול מתוך התמכרות מאפשרת לנו חופש פעולה אדיר.
וכוללת גם שחרור הפחד מלהיות ולפגוש את עצמנו. כדי שנוכל לגלות מי אנחנו באמת.
וזו תחילתה של אהבה נפלאה בינינו לבין עצמנו, גילוי מדהים, חשוב ומרגש.

ניקח לנו רגע לחשוב איזו התמכרות היינו רוצים לשחרר.
למשל התמכרות למתוקים, התמכרות לעבודה, התמכרות לקניות, התמכרות לניקיון.
בואו נראה לדוגמא את אחת הסיבות להתמכרות המאוד נפוצה – התמכרות לעומס ולחץ. למש מהסיבה שאנשים מפחדים לפגוש את עצמם, ואז אנחנו מייצרים לנו עומס של מטלות כדי שנהיה עסוקים כל הזמן. כדי שלא יהיה לנו זמן שקט עם עצמנו. למה בכלל אנשים מפחדים מעצמם?
זהו פחד מאוד נפוץ ואני נתקלת בו הרבה בקליניקה.
הסיבה היא שאנשים מפחדים לגלות משהו מפחיד על עצמם. למשל מפחדים לגלות כאב שאולי הם סוחבים איתם. מפחדים לפגוש את עצמם ולגלות שהם בעצם משעממים.סוג של מתחזים,ובעצם לא מה שהם מנסים להציג כלפי חוץ. יש לנו הזדמנות נהדרת לחוות את עצמנו ולגלות איזה עולם אדיר אנחנו, זה לחזור אל עצמנו, לחזור לטבע שלנו.

נקודה נוספת ומאוד היא היכולת שלנו לעשות שינוי. ישנו תדר אנרגטי חדש בעולם שאנחנו צריכים להבין אותו, והוא היכולת להכיל, ו”לזרום” עם שינויים.
כשמשהו עוצר אותנו בחיים, למשל הקורונה. משהו שיוצר לנו שינוי בחיים, שינוי שלא הזמנו או ביקשנו אותו, הוא קרה ואנחנו צריכים להתמודד איתו.
באנרגיות הקודמות, הדרך להתמודד עם המצב היתה להתכווץ מול השינוי, להיבהל ולנסות להלחם בו.
האנרגיות החדשות מלמדות אותנו, ומאפשרות לנו, דווקא לשחרר את התקיעות הזאת, את הפחד, הכיווץ והמלחמה. עוזרת למו ללמוד איך כן לפתוח את הלב, ולנשום רגע בשינוי שאנחנו חווים. איך להפסיק לדפוק את הראש בקיר, ובמקום להיות במקום של זרימה, מקום שבטוח יותר, שסומך.
כדי להגיע ליכולת לשחרר, כשנתקלים בקושי, כדי שנצליח להתמודד עם המציאות החדשה, אנחנו צריכים להיות במקום שמאוד סומך על עצמנו, ועל העוצמות שלנו.
מקום שמאמין וסומך על הבריאה, על החיים. רק כך יש לנו את האפשרות לא להיתקע ולהשתתק מהשינוי, כך יש לנו את החופש והיכולת לבחור, להיות יצירתיים ולפעול.
הטבע מספק לנו דוגמא נפלאה לכך. נגיד יש עדר שרועה בטבע ופתאום מגיעה חיה טורפת לטרוף אותם, אין להם זמן להתבאס ששינו להם את התכניות הנהדרות של לאכול עשב, אם הם יתעקשו לא להגיב לשינוי, הם יטרפו. לכן הם יברחו, ואולי אפילו יגיעו למקום חדש עם עשב טוב יותר. אותו הדבר אנחנו, יש שינוי, לא להתנגד לו. לפתוח את הראש, לנשום, לראות איך הוא יכול להביא אותנו למקום טוב יותר.

וכעת מי שרוצה מוזמן לעשות מדיטציה עוצמתיתבמיוחד, שאני מעבירה – בסרטון חלק ב’, בדקה 4:17.
במדיטציה אנחנו הולכים לפתוח את הלב, לעבור לתודעת הלב, להתחבר לעוצמה שלנו, לנשמה שלנו. נשחרר את הדפוסים הישנים, את החומות ששמנו על עצמנו, ונעשה את קפיצת הגדילה שלנו. נראה מהי קפיצת הגדילה שנו ומהי קפיצת הגדילה הכלל אנושית שאנחנו עוברים עכשיו.
נשלח גם ריפוי לעולם, ונרגיש גם מה זו אחדות.

ומוזמנים להגיב ולכתוב פה מה הייתה קפיצת הגדילה שלכם.

שיתוף פוסט

תגובות פייסבוק

תגובות באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *