fbpx

הבלוג

לשמור על תדר גבוה ולגדול ביחד

פרספקטיבה רוחנית על משבר הקורונה ואיך לצמוח ולגדול בעזרתו

אחרי שהרבה שאלו אותי מה אני חושבת על הקורונה.
הכנתי סרטון ובו הפרספקטיבה הרוחנית שלי על משבר הקורונה. איך לגדול בעזרתו.
ואיך הוא קשור לקפיצה תודעתית נוספת שהאנושות עוברת עכשיו.


הפרספקטיבה הרוחנית שלי על המצב, שקיבלתי, היא שפעם בתקופה האנושות עוברת משהו שמזעזע אותנו וגורם לנו להבין עוד דבר על אחדות. גורם לנו לעלות שלב בהבנה שכולנו חלק משלם אחד. אנחנו לומדים על הכוח של הביחד, הכוח של החיבור לעומת הפרוד הבידוד והניתוק.
זה קרה במלחמות העולם, וכמעט שהגענו גם למלחמת עולם שלישית. ועכשיו להבדיל עם הקורונה.
אנחנו מגלים כמה הכלכלה שלנו תלויה במדינות אחרות וכולם תלויים אחד בשני. גם בריפוי אנחנו תלויים אחד בשני. גם ההדבקה משותפת וחוצה מדינות. והבידוד כנראה עוזר למניעת ההדבקה אבל ממוטט את הכלכלה.
ומצד שני הבידוד גורם לנו להתחבר למשפחה, ולהתחבר לעצמנו פנימה.
בדומה למחלה רצינית שעוצרת את חיינו, כמו סרטן למשל, זה גורם לנו לחשוב על מה שחשוב לנו באמת בחיים. גורם לנו להעריך את החיים. לרצות למצות אותם. ולחשב מסלול מחדש. לחשוב מה אנחנו באמת רוצים לעשות. מהם החלומות שלנו שלא הגשמנו.
אז מזל שהלמידה הפעם היא דרך הקורונה ולא דרך מלחמת עולם. שגורמת להרבה יותר הרס ומתים.
✨✨✨
ולמה דווקא עכשיו ב 2020. כי זאת בדיוק השנה לקפיצה תודעתית אנושית.
ב 2013 היתה הקפיצה הקודמת. עברנו מאז 7 שנים של ניקוי העבר ודיוק הרצון שלנו. תוך הקרה והסתגלות לאנרגיות החדשות. ומ 2020 אנחנו נכנסים לעשור של ההגשמה. של לחיות בפועל את מה שלמדנו עד עכשיו. ומה שלא מדוייק לנו לא יעבוד לנו יותר.
ואכן כך התחילה השנה באינטנסיביות מטורפת.
הזמן הואץ מאוד. ועכשיו הקורונה שולחת אותנו לעצור ולבדוק מי אנחנו. מהם הרצונות שלנו. האם אנחנו במסלול הנכון. כדי שנוכל להתחיל לחיות באמת ולהגשים את חיינו.
✨✨✨
ולגבי המצב הלא ידוע שאנחנו חיים בו עכשיו.
גם במצב של חוסר חופש תמיד יש לנו חופש. יש לנו את חופש הבחירה. הבחירה איך להגיב למצב.
אפשר להתבאס ולהתנגד למצב. לנסות להילחם ולשנות את מה שאין לנו אפשרות לשנות. מה שיצור לנו הרבה כאב ותסכול. או לבחור לקבל את המצב. ולראות איך המצב הזה יכול להיות הכי טוב עבורי.
לשאול מה אני יכול להרוויח מהמצב ואיך לשמור על אנרגיה גבוהה, שמחה וראש פתוח.
ברגע שנבחר לקבל את המצב כל האפשרויות יפתחו בפניינו, נחשוב בצורה יצירתית ודברים חדשים וטובים יוכלו לקרות בחיינו. דברים שאפילו לא חשבנו או דמיינו. זאת המהות של השפע.
וזהו גם חלק חשוב בשינוי החשיבה שאנחנו עוברים עם האנרגיות החדשות שנכנסו מ 2013.
במקום להתעקש, להיתקע, להילחם בקירות, ללמוד לשחרר את המאבק. לקבל את המציאות. ואז התמונה והאפשרויות החדשות נפתחות. ונגלה דרך חדשה שטובה לנו יותר.
כמו למשל לעשות בדיקה פנימית ולשאול כמה אני אוהב את מה שאני עושה, את מקום העבודה שלי. ואולי לגלות עכשיו עבודה שטובה לנו יותר. בסביבה אחרת.
✨✨✨
לא במקרה כל זה התחיל מפורים ולקראת פסח. כי זאת תקופה של בדק בית. שבה כל מה שחוסם אותנו ולא נכון לנו מופיע חזק בחיינו כדי שנתבונן במצב ונוכל לשנות אותו. כדי שנוכל לשחרר מחיינו את מה שלא מדוייק לנו ומעכב אותנו.
✨✨✨
זה גם הכוח והיופי של הלוא נודע. של מציאות שמשתנה ומה שיהיה לא ידוע לנו. השינוי הזה מכיל בתוכו פוטנציאל אדיר, לעשיית שינוי חיובי בחיינו, לדיוק הדרך שלנו, להכנסת שפע חדש לחיינו. המציאות טורפת לנו מחדש את הקלפים ואנחנו מקבלים הזדמנות לבחירת התחלה חדשה.

אז אני מזכירה שוב שאנחנו לא במלחמה בה מפציצים אותנו. אז בואו נוריד את מפלס החרדה והפחד. נקבל את המציאות. נתמודד איתה הכי טוב שאפשר. ביחד. זהו מצב זמני שיגמר ממש בקרוב. נעשה מה שצריך ובעיקר נסכים לנשום לתוך מציאות חדשה . ולראות מה אנחנו יכולים להרוויח ממנה.

וכתבו לי מה אתם חושבים.

שיתוף פוסט

תגובות פייסבוק

תגובות באתר

1 מחשבה על “פרספקטיבה רוחנית על משבר הקורונה ואיך לצמוח ולגדול בעזרתו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *